전세계 언어 번역 기사 보기 - Translate

Blackpink's 'Jisoo' YouTube channel surpasses 5 million subscribers, "Donates all profits"

Blackpink Jisoo
Blackpink Jisoo

Blackpink Jisoo surpassed 5 million YouTube subscribers. 

Jisoo's personal YouTube channel 'Happiness Index 103%' has proven its global popularity by reaching 5 million subscribers. 

Jisoo opened her own YouTube channel on her birthday (January 3) in 2023 and reached 1 million subscribers in 10 hours. 

In the video Jisoo first uploaded, he said, "All proceeds from the channel with a happiness index of 103% will be delivered to places in need," and added, "I hope everyone's happiness index rises even higher." 

Blackpink Jisoo
Blackpink Jisoo


Recently, there was news that Jisoo donated all of the profits earned through her YouTube channel. According to the entertainment industry, Jisoo donated to the international children's rights NGO 'Save The Children'. 

Jisoo's donation will be used for a mangrove forest creation project in Nam Khanh District, Ca Mau Province, Vietnam. 

Meanwhile, Jisoo recently established a label called ‘BLISSOO’ and announced her departure as a solo artist. In addition, he recently confirmed his appearance in the movie 'An Omniscient Reader's Viewpoint' and the drama 'Influenza'.

Blackpink Jisoo
Blackpink Jisoo


[K-POP] 블랙핑크 지수가 유튜브 구독자 500만 명을 돌파했다. 지수의 개인 유튜브 채널 '행복지수 103%'가 구독자 500만 명을 달성하며 글로벌 인기를 입증했다. 

지수는 2023년 생일(1월 3일)에 자신의 유튜브를 개설해 10시간 만에 구독자 100만 명을 달성했다. 

지수가 처음 올린 영상에서 "행복지수 103%의 채널 수익금 전액은 손길이 필요한 곳에 전달될 예정"이라며 "모두의 행복지수가 더 높게 올라가길 바란다"고도 했다. 

최근 지수가 자신의 유튜브 채널을 통해 벌어들인 수익금 전액을 기부했다는 소식도 전해졌다. 연예계에 따르면 지수는 국제아동권리 NGO '세이브더칠드런(Save The Children)'에 기부했다. 지수의 기부금은 베트남의 까마우성 남칸지구 맹그로브숲 조성 프로젝트에 사용될 예정이다. 

한편 지수는 최근 'BLISSOO(블리수)'라는 레이블을 설립하며 홀로서기를 알렸다. 또 최근 영화 '전지적 독자 시점'과 드라마 '인플루엔자' 출연을 확정 지었다.


■ 피플게이트(PEOPLEGATE) 기사 게재 상담 및 요청 : peoplegate1@gmail.com
■ Consultation and request for publication of PEOPLEGATE article: peoplegate1@gmail.com

인기 기사 리스트

2024년 한국패션시장 49조 6천억 전망, 2023년 48조 4천억 규모 기록

GS25, 넷플릭스와 손잡고 ‘흑백요리사: 요리 계급 전쟁’ 상품화 나서

3R KOREA X 이팜헬스케어 MOU, 디지털 약국 '빨간약' 전파 협약

신화케이엔엘. '이돕(YDOB)' 써모 통풍티셔츠 HS01 출시

크림웨이브(Creamwave), 여성 컨템 브랜드 ‘시눈(SINOON)’ 다양한 그래픽 티셔츠로 구성된 2024 캡슐 컬렉션 발매

자라(ZARA), 헝가리 패션 ‘나누시카(Nanushka)’와 협업 ...성수 키르스튜디오에 팝업 오픈

아디다스(ADIDAS), 김종국의 ‘아이언슈타인(IRONSTEIN)’과 컬래버레이션

워즈코퍼레이션 '피지컬 에듀케이션 디파트먼트(PHYPS)' 첫 뮤즈로 세븐틴 승관 발탁

티파니, 뉴 컬렉션 ‘티파니 노트(Tiffany Knot)’ 출시

이데일리M, 'K-BRANDING CONFERENCE 2024' 10월24일 개최